Tehnološka integracija sve je važnija za pružanje kvalitetnih usluga i poboljšanje poslovnih procesa osiguranja. Događa se jasan pomak prema besprijekornom, integriranom i digitaliziranom iskustvu, a koji je omogućen pojavom sad već uhodanih tehnologija poput API-ja. API-ji u svojoj srži služe kao digitalni mostovi između IT sustava i kompanija, omogućujući različitim aplikacijama i partnerima suradnju bez napora.
U području osiguranja, API-ji igraju ključnu ulogu u digitalizaciji poslovanja.
Kada se govori o njihovu utjecaju na distribuciju osiguranja i korisničko iskustvo, na hrvatskom tržištu možemo izdvojiti uspješnu tehnološku integraciju između
InCubisa i
kompare.hr.
InCubis, pružatelj usluga core sustava, sa svojim programskim rješenjima pomaže optimizirati poslovne procese i otvoriti nove prilike za rast osiguravatelja, dok kompare.hr kao posrednik povezuje osiguravajuća društva i korisnike, osiguravajući kvalitetu usluge i digitalni pristup
raznim vrstama osiguranja i drugim uslugama.
Jednostavna integracija za osiguravatelje
Korištenje InCubis API rješenja omogućuje osiguravajućim društvima da se jednostavno integriraju s platformama kao što je kompare.hr i na taj način ponude brojne vrste osiguranja i digitalnim putem.
Jan Bićanić, voditelj razvoja u kompare.hr, komentira:
“InCubis API rješenja, koja već godinama integriramo za različite vrste osiguranja i brojne osiguravatelje, znatno olakšavaju rad našoj platformi. Omogućuju nam brzo lansiranje novih proizvoda, prilagodbu postojeće ponude te općenito fleksibilno i brzo reagiranje na tržišne zahtjeve.”
Kompare.hr i InCubis nisu jedini koji su prepoznali snagu tehnološke integracije. Pozitivno iskustvo ostvareno je i kroz
suradnju s Keks Payom, popularnom platformom za mobilna plaćanja. Kombinacija InCubis, kompare.hr i Keks Pay rješenja omogućila je još jednostavnije ugovaranje osiguranja kroz KeksPay aplikaciju, što je odličan primjer kako tehnologija otvara nove prilike i širi krug potencijalnih klijenata.
Povećana operativna učinkovitost
U domeni prodaje osiguranja, InCubis API rješenja automatiziraju ključne procese poput razmjene podataka, izračun premije osiguranja i zaključenje, tisak polica. Time se za osiguravatelje eliminira potreba za paralelnim razvojem dvije platforme što je sigurno optimalniji model rada.
Brže lansiranje na tržište
Zahvaljujući pripremljenim API rješenjima, osiguravajuća društva mogu brže lansirati nove proizvode ili se povezati s digitalnim platformama poput kompare.hr-a. Jedan od osnovnih benefita je što s minimalnom potrebom za prilagodbom, osiguravatelji mogu brzo reagirati na promjene tržišta i zahtjeva klijenata, čime se ubrzava uvođenje novih proizvoda ili prilagodba cijena ili uvođenje prodajnih akcija.
Nove funkcionalnosti s InCubis 2.0
Kako bi dodatno unaprijedio mogućnosti povezivanja za osiguravajuća društva, InCubis je razvio i niz novih funkcionalnosti u sklopu InCubis 2.0 sustava.
Posebno se ističe API Management Centar, koji će omogućiti osiguravateljima lakše upravljanje integracijama i nadzor nad performansama API-ja. API Management Centar omogućava detaljnu kontrolu nad povezivanjem s distribucijskim kanalima, jednostavniju integraciju novih proizvoda i usluga te prilagodbu tehničkih parametara prema specifičnim potrebama osiguravajućih društava.
Dugoročna podrška rastu
Koristeći suvremena rješenja osiguravatelji mogu lako proširiti svoju ponudu na nove proizvode ili tržišta. To omogućuje osiguravajućim društvima da prilagode i prošire svoju digitalnu prisutnost u skladu sa svojim ambicijama, strategijom i rastom poslovanja.