Profil korisnika

Odlična poslovna godina za Allianz Hrvatska

Osiguranje.hr - 3.5.2023.

Osiguravajuće društvo Allianz Hrvatska je u 2022. godini ostvarilo bruto premijski prihod u iznosu od 196,3 milijuna eura (1,47 milijardi kuna), odnosno 20,3 % više u odnosu na prethodnu godinu. Bruto  dobit dosegla je rekordnih 20,7 milijuna eura (156 mil. kuna), što je za 4,1 milijuna eura (31 mil. kuna) više u odnosu na godinu prije, ponajprije zahvaljujući profitabilnosti neživotnih osiguranja.

Ostvarenjem rekordnih poslovnih rezultata u bruto premijskom prihodu i bruto dobiti u 2022. godini, Allianz Hrvatska je povećao svoj tržišni udio na 11,67 % te potvrdio strategiju rasta kao broj jedan svjetski osigurateljni brend. 

Rast je zabilježen u svim segmentima poslovanja. U neživotnim osiguranjima bruto premija je rasla 14,5 %, a bruto dobit 27,4 %, ponajviše zahvaljujući rastu u imovinskim i zdravstvenim osiguranjima te snažnom rastu podružnice Allianz Slovenija u kojoj je zabilježen rekordan rast bruto premije od 47,7 %. U životnim osiguranjima bruto premija rasla je 30,8 %, podjednako u svim segmentima ponude.

Omjer solventnosti Allianza na kraju 2022. godine iznosio je visokih 189 % odnosno 215 % uz EUR pretpostavke, čime uz ostvareni kombinirani omjer od 89,2 % Allianz Hrvatska svojim klijentima i investitorima šalje snažnu poruku o sigurnosti njihovog poslovanja. Kapitaliziranost društva za osiguranje ključna je u ostvarenju jamstva ispunjenja svih obveza te iznimno važna za stabilnost kompanije.

Unatoč izazovnim vremenima, ponajprije uzrokovanih ratom u Ukrajini, rastom inflacije i kamatnih stopa, iz Allianza ističu kako su rekordni poslovni rezultati ostvareni zahvaljujući pomno osmišljenoj strategiji, ulaganju u tehničku izvrsnost,  detaljnim operativnim planovima te izvanrednom doprinosu svih njihovih zaposlenika i povjerenju klijenata koje im je od iznimne važnosti.

Osim odličnih rezultata u kojim je zabilježen rast bruto premije, bruto dobiti i tržišnog udjela, Allianz Hrvatska ostvario je pozitivne rezultate u mjerenjima zadovoljstva klijenata i zaposlenika koje svakodnevno provode u svim segmentima poslovanja kroz kontinuirani proces prikupljanja povratnih informacija. Njihovu kvalitetu i uslugu klijenti su u 2022. godini ocijenili ukupnom ocjenom 4,6 od mogućih 5,0, što je rezultat Allianzovih ulaganja u proizvode i digitalni razvoj kako bi svojim klijentima omogućili što kvalitetniju i bržu uslugu. U 2022. godini su zabilježili najbržu isplatu štete, i to samo dva sata od prijave štete.

Osim važnosti zadovoljstva klijenata, iz Allianza ističu i važnost zadovoljstva njihovih zaposlenika koje je u 2022. godini veće u odnosu na prethodnu godinu. Kontinuirano ulaganje u rast i razvoj zaposlenika jedna je od njihovih strateških odrednica što potvrđuje porast motivacije i angažmana zaposlenika iz godine u godinu.

Svrha Allianza je osigurati budućnost svojih klijenata kroz visokokvalitetne usluge koje nude svojim klijentima i partnerima te ulagati u zadovoljstvo svojih zaposlenika i razvoj lokalne zajednice kroz održive projekte i aktivnu primjenu ESG (Environmental, Social and Governance) politika koje doprinose očuvanju okoliša i društva.


NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

Članak nema komentara.

Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?