Allianz je zauzeo prvo mjesto među osigurateljima na Interbrandovoj rang-listi globalnih brendova za 2019. godinu koja je objavljena danas, a vrijednost Allianzova brenda porasla je s 10,8 milijardi dolara 2018. na 12,1 milijardu dolara.
Serge Raffard, direktor Sektora za strategiju, marketing i distribuciju na razini Grupe:
„Ponosni smo što smo postali najbolji brend u sektoru osiguranja – to je znak da naša strategija i preobrazba donose rezultate. Naša strategija nosi naziv ‘Simplicity Wins - Jednostavnost pobjeđuje’.Porast vrijednosti našega brenda odraz je značajnijega i dosljednijega globalnog brenda, koji prolazi preobrazbu kako bi ponudio manji broj intuitivnih proizvoda i usluga te prilagođava svoje poslovanje područjima u kojima postoji velika potražnja i profitabilnost.
To je tek početak. I dalje težimo ostvariti bolje rezultate ne samo od konkurencije u sektoru osiguranja, već i od najboljih globalnih brendova općenito kako bismo svojim klijentima omogućili napredak u svakome smislu. Taj je element ključan kako bismo svoje proizvode i usluge učinili privlačnima. Istovremeno trebamo postići najviši indeks spremnosti korisnika na preporuku tvrtke i proizvoda (NPS) kako bismo svojim klijentima pružili najbolje moguće iskustvo.”
Christian Deuringer, direktor globalnoga upravljanja brendom:
„Od ulaska na ljestvicu 100 najboljih 2007. godine do osvajanja titule najboljega brenda osiguranja u svijetu 2019. godine, uz sveukupno 43. mjesto, uzbudljivo je postići prvi ključni uspjeh. No čeka nas još mnogo toga. Nastavit ćemo graditi svoj brend, iskorištavati jedinstvene uvide i surađivati sa svojim klijentima kako bismo im pružili još bolje iskustvo, ulažući pritom u održiva i inovativna partnerstva, poput onoga koje smo sklopili s Formulom E, kako bismo povećali svoju prisutnost i značaj u životima klijenata.”