Vodeća hrvatska tvrtka za financijsko posredovanje, poznata pod imenom Pro grupa, ove je srijede javnosti predstavila novo ime Fintastic i vizualni identitet pod kojim će nastaviti svoje poslovanje u Hrvatskoj, ali i proširiti djelovanje na tržište Srbije. Fintastic za svoje korisnike besplatno pronalazi fantastične ponude kredita i osiguranja vodećih banaka i osiguravatelja. Ime je nastalo kombinacijom riječi finance i fantastic te odražava ambiciju brenda da postane sinonim za fantastične financijske odluke.
„S novim imenom i sloganom ‘fantastične financijske odluke’ želimo istaknuti stvarnu vrijednost koju korisnici dobivaju korištenjem usluge financijskog posredovanja. Tvrtke poput naše, posebice u ovom turbulentnom vremenu ekonomske nestabilnosti, mogu olakšati širok i složen proces traženja kredita, osiguranja ili kupnje nekretnine, i to ne samo za klijente, već i za banke i osiguravajuća društva kojima smo pouzdan partner s iskustvom i znanjem“, izjavio je Vjeko Peretić, osnivač i predsjednik uprave Fintastica.
Bivša Pro grupa, a danas Fintastic, na hrvatskom je tržištu prisutna više od 20 godina. Kroz to vrijeme razvili su individualizirani model financijskog posredovanja koji klijentima omogućuje da na jednom mjestu dobiju pregled ponuda više banaka, osiguravatelja i nekretnina. Fintastic svakom klijentu pristupa individualno djelujući kao filter i vodič kroz kompleksnu ponudu tržišta, kako bi se pronašla najisplativija i najprikladnija opcija za kredit, refinanciranje ili osiguranje. Usluga je za klijente i dalje besplatna, s obzirom na to da proviziju plaćaju partneri, odnosno banke i osiguravatelji.
U vremenu visoke inflacije i sve strožih mjera HNB-a koje na snagu stupaju sa 1.7., a koje dodatno ograničavaju dostupnost kredita, uloga kreditnih posrednika postaje važnija nego ikad. Snalaženje u novim pravilima, usporedba uvjeta među bankama i pronalazak optimalnog rješenja u skladu s kreditnom sposobnošću proces je koji bez stručne podrške postaje sve izazovniji. Kreditni posrednici pomažu klijentima da se lakše snađu u novim okolnostima, štede vrijeme i povećavaju šanse za dobivanje povoljnijeg kredita unatoč strožim uvjetima.
„Unatoč brojnim prednostima koje kreditno posredovanje donosi korisnicima, Hrvati još uvijek nisu dovoljno upoznati s ovom uslugom. Za razliku od zapadnih zemalja, gdje u prosjeku uslugu kreditnog posredovanja koristi između 50 i 70 posto građana, Hrvatska je s manje od 20 posto daleko ispod europskog prosjeka jer mnogi građani još uvijek ne znaju da to postoji. S obzirom na to da ljudi sve više žele donositi informirane i pametne financijske odluke, mi kontinuirano rastemo, no i dalje je nužno ulagati u edukaciju i dodatno raditi na podizanju svijesti građana“, zaključio je Peretić.
Uz predstavljanje novog identiteta, Fintastic je objavio i širenje poslovanja na tržište Srbije kroz akviziciju tvrtke Smart Tiger koja već aktivno djeluje u području kreditnog posredovanja. Otvorenje prve poslovnice u Srbiji najavljeno je za ovo ljeto.
„Naši su planovi ambiciozni – želimo ojačati mrežu partnera, povećati prepoznatljivost brenda te ponuditi istu razinu stručnosti i povjerenja koju njegujemo u Hrvatskoj. Tržište Srbije pokazuje velik potencijal, a vjerujemo da možemo podići razinu financijskog posredovanja kroz kvalitetnu i transparentnu uslugu. Naš pristup može donijeti stvarnu vrijednost i klijentima i partnerima u regiji. Vjerujemo da će se ljudi javiti u Fintastic jer se isplati.“, poručio je Hrvoje Travnikar, član uprave Fintastica.
Fintastic će na domaćem tržištu i dalje poslovati kroz tri specijalizirane, povezane tvrtke, svaka licencirana od strane nadležnih regulatornih tijela za djelatnosti koje obavlja, a to su Pro savjetovanje licenciran od Ministarstva financija za potrošačko kreditiranje i od Hrvatske narodne banke (HNB) za stambeno kreditiranje, Pro intermedius licenciran za stambeno kreditiranje od HNB-a, te Pro zastupanje ovlašten od Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga (HANFA) za zastupanje u osiguranju. Poslovanje Fintastica u potpunosti je usklađeno sa zakonodavnim okvirom Republike Hrvatske: Zakonom o potrošačkom kreditiranju (ZPK), Zakonom o stambenom potrošačkom kreditiranju (ZSPK), Zakonom o zaštiti osobnih podataka i GDPR uredbom.