Profil korisnika

Dobro je znati

O voditelju

Poštovani čitatelji,

u ovoj rubrici objavljujemo aktualne tekstove koji se osvrću na svakodnevne osigurateljne dogadjaje, nastojeći kroz kritički stav utjecati na stvaranje osigurateljnog javnog mišljenja, te objašnjenja i odgovore na pitanja naših čitatelja.
Naravno da nije moguće odgvoriti na sve upite koje dobijemo, već ćemo odgovarati na pitanja koje su načelno zanimljiva širem krugu zainteresiranih. Stoga nam se pridružite, pitajte, javljajte, sugerirajte, a za jednostavnija pitanja preporučamo Vam korištenje našeg foruma.

Voditelj rubrike: Prof.dr.sc. Marijan Ćurković

za članove

Uporaba mobitela tijekom upravljanja vozilom

 

Neki su ostali vrlo iznenađeni najavom mogućnosti zakonske zabrane uporabe mobilnih telefona u vozilu za vrijeme vožnje, bez obzira na tehniku koja se pri uporabi rabi. Iako konkretnog prijedlog još nema diskusija oko toga pokazuje da je kritična masa svijesti o opasnosti uporabe mobitela za vrijeme vožnje postignuta i da će vrlo vjerojatno...

za članove

Liberalizacija tržišta obveznih osiguranja

 

Negativnu tendenciju napisa valjalo je usmjeriti ka kreativnoj raspravi o budućnosti obveznih osiguranja, što je Hrvatski ured za osiguranja učinio na najbolji mogući način: organizirao je medjunarodni okrugli stol o obveznim osiguranjima u liberaliziranom tržištu. Doveo je goste iz inozemstva koji su reprezentirali tri grupe zemalja ...

za članove

Učinimo ceste sigurnima

 

Ovih dana mogli smo potpisati peticiju kojom se podržava kampanja "Učinimo ceste sigurnima " a istovremeno se održava niz manifestacija kojima je za cilj privući pažnju svih činitelja u lancu " cestovni promet " na činjenicu da je sigurnost prometa na globalnoj razini (akcija je usmjerena na UN, odn...

1 komentar

Ius respondendi

 

U ovoj kolumni čitatelji već godinama svaki tjedan mogu naći odgovor na pitanje vezano uz neki konkretni problem iz oblasti osiguranja. Pismeni odgovor, jasno, nije moguće dati na sva pitanja, pa se nekim čitateljima odgovor daje i na njihov e-mail upit. Naravno, odgovori koji se javljaju ...

Malus kod kasko osiguranja

 

Manjak komunikacije između (budućeg) ugovaratelja osiguranja i osiguratelja, bolje rečeno njegovog agenta- zastupnika, o sadržaju ugovora o osiguranju u pravilu dovodi do kasnijih nesuglasica, koje zaista nisu bile potrebne. Tako nam čitatelj Z.T. piše da je osigurao "potpuni kasko svoga vozila Opel...

za članove

Revizija bonusa ili >>tko je jamio - jamio je<< ?

 

Rigorozna primjena odobrenog temeljnog premijskog sustava u obveznom osiguranju od automobilske odgovornosti službeno je, od 1. siječnja 2007.g., politika svih naših osiguratelja koji se bave tom vrstom osiguranja. Prva iskustva pokazuju da su rezultati takve politike vrlo pozitivni: ukidanje olakog...

za članove

Oštećeni u vozilu srbskih registracijskih oznaka, šteta u Bugarskoj,zelena karta austrijska, vjerojatno falsificirana...

 

Naš čitatelj Z.S. imao je prometnu nesreću u Bugarskoj davne 2001.g. i tom prigodom doživio je teške ozljede. Oštetio ga je vozać St.. koji ima srpsko državljanstvo, vozilom srpskih registracijskih oznaka, ali zelenom kartom jednog austrijskog osiguratelja. Z.S. je bijo suvozać u vozilu kojim je upr...

za članove

Osiguranje života - financijski inžinjering ?

 

Odgovor na u naslovu postavljeno pitanje nije moguće dati općenito i bezuvjetno. Sve ovisi o tome što stranke očekuju od osiguranja života. Zaradu u obliku dobiti ili osiguranu svotu za slučaj smrti odnosno doživljenja ? Ili i jedno i drugo ! Mogu li se osiguratelji izjednačiti s bankama, odnosno, životno osiguranje sa štednjom u banci ? O tome ...

za članove

Još o liberalizaciji cjenika obveznog osiguranja vozača: a što s mladim vozačima?

 

Nedavno smo pisali o temi liberalizacije premija obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti, koja bi trebala stupiti na snagu 1. siječnja 2008.godine. Temu su zapravo potakli mediji kroz manje-više šaljivo pitanje da li će plavuse plaćati veću ili manju premiju osiguranja samo zbog činjenice d...

za članove

Nelojalna utakmica s nedozvoljenim režijskim dodatkom

 

Od pooštrenja kontrole nad radom osiguratelja koji se bave osiguranjem odgovornosti vozača za štete uzrokovane motornim vozilima trećim osobama (obvezno osiguranje) primjetno je da se osiguratelji i međusobno nadziru. Na terenu se prikupljaju police s neispravnim bonusima i dostavljaju u direkcije, ...

Jadranska u dokapitalizaciju od 50 mil. kuna

 

Najveći pojedinačni vlasnik dionica Jadranske banke je Croatia osiguranje nakon koje slijede Alfa d.d., skrbnički račun Privredne banke Zagreb, Vinoplod-Vinarija iz Šibenika, Ugo-oprema i građenje i na šestome mjestu Jolly-JBS Josipa Stojanovića

za članove

Šteta u Crnoj Gori

 

Naš čitatelj V.H. imao je nezgodu u Crnoj –Gori (Ulcinj, 3. kolivoza 2006.). Inače, za nezgodu je kriv vozač-„državljanin Crne Gore“. Nadležni sud u Baru utvrdio je krivnju štetnika, koji je bio osiguran kod EKOS MONTENEGRO osiguranja. Naš čitatelj je državljanin BiH oštetni zahtjev osiguratelju u C...

< Noviji članciStariji članci >
Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?