Profil korisnika

Dobro je znati

O voditelju

Poštovani čitatelji,

u ovoj rubrici objavljujemo aktualne tekstove koji se osvrću na svakodnevne osigurateljne dogadjaje, nastojeći kroz kritički stav utjecati na stvaranje osigurateljnog javnog mišljenja, te objašnjenja i odgovore na pitanja naših čitatelja.
Naravno da nije moguće odgvoriti na sve upite koje dobijemo, već ćemo odgovarati na pitanja koje su načelno zanimljiva širem krugu zainteresiranih. Stoga nam se pridružite, pitajte, javljajte, sugerirajte, a za jednostavnija pitanja preporučamo Vam korištenje našeg foruma.

Voditelj rubrike: Prof.dr.sc. Marijan Ćurković

za članove

Nije svaka nezgoda “nesretan slučaj” u osigurateljnom smislu

 

Naša čitateljica V.J. žali se da joj je sin, učenik petog razreda, na satu tjelovježbe doživio nezgodu i pri tome slomio nogu, zbog čega je bio na bolovanju 2,5 mjeseca, a da joj osiguratelj X kod kojega škola ima osiguranje učenika od posljedica nesretnog slučaja ne želi isplatiti osigurninu, jer d...

za članove

Usputno pružanje informacija o osiguranju nije distribucija osiguranja

 

„...Imam autoradionicu, obavljam mehaničke, limarske i lakirerske poslove, a svojim šleperom pružam i pomoć na cesti u slučaju havarije ili kvara na vozilu. Pri tom poslu u prigodi sam vlasnicima vozila i vozačima preporučiti osiguranje, najčešće kasko i osiguranje vozača i putnika od nesretnog sluč...

za članove

Bolesti kralježnice nisu nesretan slučaj

 

„Trpim velike boli zbog lošeg stanja kralježnice. Kako radim kao građevinski radnik i često na skelama, a posao zahtijeva saginjanje, to mi čini veliku bol i ne mogu obavljati poslove na skeli. Javio sam se liječniku radi bolovanja i isti mi je nakon pregleda rekao da imam ishialgiju i da mi je stan...

za članove

MANJE JE VIŠE - Prekomjerno informiranje osiguranika dovodi do dezinformiranja

 

Informacije bi trebale biti na korist osiguranicima, a to mogu samo ako se osiguranik s njima upozna prije sklapanja ugovora o osiguranju. Hoće li? Kod svakodnevnih uobičajenih ugovora, zasigurno neće. Osiguranik će se osloniti na ono što mu kaže zastupnik ili broker, dovodeći tako opet u žižu važnost (stručnost, poštenje, savjesnost) prodavatelja...

za članove

Edukacija distributera

 

Izvršenje obveze 15 satne godišnje edukacije edukator potvrđuje potvrdom, koju dostavlja HANFA-i, a koja će tu činjenicu evidentirati u registru odgovarajućeg distributera. Distributer koji to ne obavi – bit će brisan iz registra. Posebna (olakšavajuća) odredba...

za članove

Zakašnjelo plaćanje obroka premije i pravo na isplatu osigurnine

 

„Imam kasko osiguranje kod osiguratelja X, a na polici osiguranja je navedeno trajanje ugovora od godinu dana, a  plaćanje premije u četiri rate. Zakasnio sam drugu ratu platiti na vrijeme(zakašnjenje trideset pet dana od dospijeća rate). U međuvremenu sam imao nezgodu i štetu, koju mi osigurat...

za članove

Nasljednici poginulog vozača, koji je sam kriv za nesreću, nemaju pravo na naknadu štete, ali imaju pravo na isplatu osigurnine po ugovoru o osiguranju od posljedica autonezgode

 

Naš čitatelj M. spori se sa svojom“kolegicom“ o tome da li nasljednici smrtno stradalog vozača, koji je sam kriv za smrt u prometnoj nesreći, imaju pravo na naknadu štete po osiguranju od nezgode temeljem ugovora o tzv. priključnom osiguranju od nezgode sklopljenom u okviru police obveznog osiguranj...

za članove

Bonus kod obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti može se razlikovati od osiguratelja do osiguratelja

 

„Moj sin je imao osiguranje AO kod osiguratelja 1. U trajanju od 05.07.2016 – 05.07.2017.g. Tada nije imao nikakav bonus...Onda je produljio osiguranje i dobio 10% bonusa...No, do 11. mjeseca te 2017.g. nije uspio proći tehnički pregled. Popravili smo auto  i 24.11. 2017. htjeli ga registrirati...

za članove

Vrijedi li mi staro ovlaštenje za obavljanje posredničkih poslova u osiguranju

 

„Radnik sam kod osiguravajućeg društva x već dvadesetipet godina. Situacija je takva da mi se, u skladu s dobrim kapitalističkim običajem, sprema otkaz radnog odnosa uz otpremninu u cilju tobožnjeg pomlađivanja kadrova. S obzirom da sam još relativno mlad i da mogu raditi, odlučio sam kad dobijem ot...

za članove

Stanice za tehnički pregled vozila – mjesta distribucije osigurateljnih proizvoda po novoj regulativi

 

Svima su nam poznati problemi s kojima se susreću vozači u stanicama za tehnički pregled vozila kad je u pitanju osiguranje. Stanice za tehnički pregled vozila su mjesta gdje se obavljaju poslovi od javnog interesa. One su u vlasništvu privatnih osoba i trgovačkih društava, pa tako i (uglavnom) u vl...

za članove

Naknada štete za tzv. bagatelne ozljede

 

Naš čitatelj J. F. imao je prometnu nesreću u kojoj je pretrpio lakše ozljede, zbog kojih je bio na bolovanju dva tjedna (radilo se o ogrebotinama po tijelu, hematomima, udarcu u glavu i glavobolji koja mu je kao profesionalnom vozaču koji dostavlja pekarama kruh i to uglavnom u ranim jutarnjim/kasn...

za članove

Može li osiguratelj odbiti osigurati kasko motorno vozilo

 

Nedavno mi je istekla registracija i osiguranje. Kad sam se htio osigurati kod mog osiguratelja, zastupnik mi je osigurao obvezno osiguranje, a kasko odbio jer da sam preveliki rizik. To zato što sam u prošloj godini osiguranja imao tri štete za koje sam ja ispao kriv. Voljan sam platiti premiju...

< Noviji članciStariji članci >
Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Što vam je najbitnije kod kupovine osiguranja?






Osiguranje Forum

Posjeti forum

rbrletic | 12.4.2019. 12:58:49
OSIGURANJE OD POSLJEDICE NESRETNOG SLUČAJA
andrea_ | 27.3.2019. 13:26:08
telefonski pozivi stranakama drugih osigurajavajućih kuća
NJ | 23.3.2019. 12:32:20
Odšteta za pješaka
stanimir | 8.12.2018. 06:54:19
Gubitak prava iz osiguranja-tehnička neispravnost vozila