Profil korisnika

Dobro je znati

O voditelju

Poštovani čitatelji,

u ovoj rubrici objavljujemo aktualne tekstove koji se osvrću na svakodnevne osigurateljne dogadjaje, nastojeći kroz kritički stav utjecati na stvaranje osigurateljnog javnog mišljenja, te objašnjenja i odgovore na pitanja naših čitatelja.
Naravno da nije moguće odgvoriti na sve upite koje dobijemo, već ćemo odgovarati na pitanja koje su načelno zanimljiva širem krugu zainteresiranih. Stoga nam se pridružite, pitajte, javljajte, sugerirajte, a za jednostavnija pitanja preporučamo Vam korištenje našeg foruma.

Voditelj rubrike: Prof.dr.sc. Marijan Ćurković

za članove

„Za tebe“ d.o.o. - što je to?

 

"Dostavljam vam propagandni listić koji sam pokupio u jednoj ortopedskoj klinici gdje sam išao na pregled, a nakon zadobivanja povreda u prometnoj nesreći, koju nisam ja skrivio. Molim vas da mi odgovorite kakvo je to sad osiguravajuće društvo "Za tebe" d.o.o., koje se u listiću spominje i obećava b...

za članove

Pssst... osiguratelji slušajte...

 

Što je s prigovorima? Svaka prodavaonica ili restoran imaju svoju knjigu žalbe. Zašto tu mogućnost u digitalnom obliku u internetskom okruženju ne bi imali i naši osiguranici? Nema sumnje da je najbolje i najučinkovitije da osoba koja smatra da ju je osiguranje oštetilo...

za članove

OB Plus

 

"Kakvo je to obvezno osiguranje od odgovornosti vlasnika brodica, kad ne pokriva rizik sudara i udara?", jada se A.K., vlasnik jedne takve brodice. "Upravo mi je sudar i udar najveći rizik, koji može dovesti do ozljede i smrti osoba na mojoj brodici ili onoj s kojom se mogu sudariti, a upravo su ti ...

za članove

Povjerenje se gradi i na internetskim stranicama

 

Internetske stranice osiguravajućih društava najčešće nude sadržaj orjentiran proizvodima osiguranja, a što je sasvim u redu želimo li opisati i približiti pojedine proizvode široj publici. Kako bi našu uslugu što više približili internet posjetitelju, dobro je i same internet stranice organizirati ovisno o...

za članove

Ili standardni uvjeti ili kaos

 

Zadnjih mjeseci učestale su pritužbe osiguranika na ponašanje nekih osiguratelja kod kojih imaju sklopljene ugovore o kasko osiguranju motornih vozila, osiguranje od nezgode, životno osiguranje… Nezadovoljni su, naravno, kad nastane štetni događaj. Osiguratelji izvlače uvjete osiguranja u kojima st...

za članove

Predugovor obvezuje na sklapanje ugovora o osiguranju

 

Naš čitatelj B.N. je mali poduzetnik. Tražeći kredit stupio je u kontakt s predstavnikom osiguratelja X, koji mu je «uredio» dobivanje gotovinskog kredita, ali je insistirao na njegovoj obvezi da sve svoje rizike glede djelatnosti (odgovornost), imovine (požar i ostalo) i radnika (nezgoda) osigura ...

za članove

U osiguravajućem društvu svi su honorarni marketinški stručnjaci

 

Osobni kontakti u osiguranju su u velikoj većini nestandardizirani kontakti koji se oslanjaju na kreativnost osobe te njezinu reakciju i mogućnost prilagodbe klijentu. Kontakti svakako pomažu prevladavanju izazova "neopipljivosti" koju osiguranje kao usluga ima te ne moraju nužno biti izravni ("face...

za članove

Cure li podaci o osiguranju?

 

Nekako u isto vrijeme prošle godine naša čitateljica Ć.Z. žalila se da joj jedna naša renomirana osigurateljska kuća šalje pismo u kojem joj daje na znanje da joj "tad i tad" ističe obvezno osiguranja njenog vozila, iako je ona već godinama uredno osigurana kod Jadranskog osiguranja i nema namjeru m...

za članove

Zastupnik osiguratelja osiguraniku ne smije naplatiti nikakve troškove

 

„Dok je stari zastupnik osiguratelja X bio u našem mjestu, i bio u radnom odnosu s osigurateljem, sve svoje slučajeve šteta rješavala sam preko njega. On mi je zaprimao prijave šteta i slao svojim službama te s njima kontaktirao. Na moj zahtjev često je znao razgovarati s referentima, požurivati rje...

za članove

Denaturalizacija ugovora o (kasko)osiguranju

 

Čitatelju Z.Č., koji ima kasko osiguranje motornog vozila kod osiguratelja X, dogodila se lakša prometna nezgoda u kojoj je sam sudjelovao i u kojoj mu je nastala materijalna šteta od 6.348 kuna. Uredno je prijavio štetni događaj svom osiguratelju, koji je pregledao vozilo, zapisnički konstatirao oš...

za članove

Od usluge osiguranja do osigurateljnog proizvoda

 

Iako se na policu osiguranja može gledati kao na fizički oblik ugovorene usluge osiguranja, kojom se stječe i osjećaj opipljivosti pitanje je je li to dovoljno? Zamislimo se u ulozi osiguranika, s prosječnim znanjem o financijama i štednji, koji je upravo za svoje osiguranje izdvojio popriličnu sumu novca...

za članove

Putnici na plovilu nisu pokriveni obveznim osiguranjem vlasnika plovila

 

S obzirom na sve učestalije pomorske nezgode koje izazivaju sve jača plovila i sve nesposobniji voditelji brodica, jasno je da bi trebali razmisliti o uvođenju cestovnog načela osiguranja trećih osoba: osiguranjem pokriti i putnike na plovilu kojim je uzrokovana šteta odnosno putnike u slučaju udara, te putnike na drugom plovilu u sudaru plovila.

< Noviji članciStariji članci >
Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?