Profil korisnika

Dobro je znati

O voditelju

Poštovani čitatelji,

u ovoj rubrici objavljujemo aktualne tekstove koji se osvrću na svakodnevne osigurateljne dogadjaje, nastojeći kroz kritički stav utjecati na stvaranje osigurateljnog javnog mišljenja, te objašnjenja i odgovore na pitanja naših čitatelja.
Naravno da nije moguće odgvoriti na sve upite koje dobijemo, već ćemo odgovarati na pitanja koje su načelno zanimljiva širem krugu zainteresiranih. Stoga nam se pridružite, pitajte, javljajte, sugerirajte, a za jednostavnija pitanja preporučamo Vam korištenje našeg foruma.

Voditelj rubrike: Prof.dr.sc. Marijan Ćurković

za članove

"Niska kultura osiguranja" kao opravdanje

 

Ključni problem nije u samome pojmu "niska kultura osiguranja", već u "mentalnoj" blokadi koju on stvara i jednostavno razoružava osiguratelje i prije no što su se uopće uhvatili u koštac s problemom. "Kulturu osiguranja" možemo opisati kao svijest o potrebi osiguravanja...

za članove

Problem osiguranih svota

 

Što ako ukupne štete trećih osoba (putnici u vozilima, druge osobe izvan vozila...) premašuju minimalno ugovorenu osiguranu svotu? Prema Zakonu, oštećeni će u tom slučaju dobiti smanjenu odštetu (dakle, dobivaju samo dio pretrpljene štete na koju bi inače imali pravo)

1 komentar

Integracija u svakodnevni život osiguranika

 

"Prilagodba potrošačevim potrebama i preferencijama" već je poznata parola kojom se mora povoditi svaki dobar voditelj marketinga. Mada je osiguranje još uvijek tradicionalna djelatnost koja teže prihvaća promjene i digitalizaciju poslovanja u odnosu na neke druge branše, važno je biti upoznat na k...

za članove

Pokriće rizika neizvršenja ugovorenog putovanja

 

Ako se dogodi da agencija ne izvrši svoju obvezu iz ugovora, ili je izvrši samo djelomično, oštećeni putnik ima pravo naknadu pretrpljene štete tražiti izravno od osiguratelja kod kojega je agencija osigurala svoju odgovornost.

za članove

Utemeljeno odgovaramo da vam štetu ne možemo riješiti

 

Kakve će posljedice imati stajalište HANFA-e? Da li će osiguratelji u roku od 30 dana od dana postavljanja (nedokumentiranog) zahtjeva za novčanom naknadom štete zbog ozljeda početi dostavljati oštećenome "obrazloženu ponudu za naknadu štete"?

za pretplatnike

Poznavanjem osiguranika do njegove lojalnosti

 

Osiguranik se s vremenom mijenja kao i njegove preferencije i mogućnosti, te on s vremenom obično zarađuje više, kupuje skuplja vozila ili nekretnine, širi obitelj, ima potrebu za boljom medicinskom skrbi. O problemu lojalnosti osiguranika i praksi koja se primjenjuje pročitajte više u članku Ive Matić...

za članove

Katastrofe bez imena

 

Ovih dana bili smo svjedoci užasnih slika što nam ih prezentiraju TV postaje, radio i tisak, o neočekivanim i neuobičajenim poplavama u Slavoniji. Uništeni usjevi, oštećeni nasadi, demolirane kuće, crknute životinje, zatrovani bunari… Jednom riječju – kaos, čija se šteta već procjenjuje na preko mil...

za članove

Zelena karta osiguranja - potreban i koristan dokument

 

"Našao sam se u vrlo nezgodnoj situaciji…", priča naš čitatelj I.N. u podužem pismu. "U Goriziji sam imao prometnu nezgodu u kojem je sudjelovalo i vozilo talijanske registracije. Pozvali smo policiju, a policajac mi je odmah zatražio zelenu kartu moga vozila, koju – zato što mi je nitko nikada na ...

1 komentar

Izgradnja marke kroz osiguranje od profesionalne odgovornosti

 

Osim nesporne zaštite interesa klijenata i samog poduzetnika, osiguranje od profesionalne odgovornosti vješti će poduzetnici vrlo lako iskoristiti kao odlično sredstvo promidžbe i isticanja među konkurencijom, a zadatak prodajnih agenata je da ih u tome poduče...

za članove

Popravak vozila pod garancijom u neovlaštenom servisu

 

"Može li osiguratelj tražiti da svoje vozilo, koje mi je oštetio njegov osiguranik, popravljam u neovlaštenom servisu?", pita naš čitatelj K.M. Naime, njegovo vozilo marke VW Golf TDI, proizvodnja kraj 2009. g., još pod garancijom, oštećeno je u prometnoj nesreći. Oštećenja su uglavnom na limu (bran...

Generacije X i Y i životno osiguranje

 

Amerikanci pažljivo prate potrošačke trendove svoje populacije. Dosada je većina tržišnih istraživanja bila usmjerena na ponašanje baby boomera to jest ljudi rođenih između 1946. i 1964. godine. Limra International je provela tržišno istraživanje vezano za odnos potrošača prema životnom osiguranju k...

za članove

Nekorektno ponašanje osiguratelja ne prekida zastaru

 

Jedan se oštećenik jada i žali Pravobranitelju osiguranja da mu je osiguratelj X , nakon proteka izvjesnog vremena, odbio isplatiti naknadu štete pozivajući se na to da je "nastupila zastara" i da je "…stoga odštetni zahtjev neosnovan". Priznaje da je navedeno vrijeme doista proteklo, ali, kaže "po...

< Noviji članciStariji članci >
Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?