Profil korisnika

Dobro je znati

O voditelju

Poštovani čitatelji,

u ovoj rubrici objavljujemo aktualne tekstove koji se osvrću na svakodnevne osigurateljne dogadjaje, nastojeći kroz kritički stav utjecati na stvaranje osigurateljnog javnog mišljenja, te objašnjenja i odgovore na pitanja naših čitatelja.
Naravno da nije moguće odgvoriti na sve upite koje dobijemo, već ćemo odgovarati na pitanja koje su načelno zanimljiva širem krugu zainteresiranih. Stoga nam se pridružite, pitajte, javljajte, sugerirajte, a za jednostavnija pitanja preporučamo Vam korištenje našeg foruma.

Voditelj rubrike: Prof.dr.sc. Marijan Ćurković

za pretplatnike

Poznavanjem osiguranika do njegove lojalnosti

 

Osiguranik se s vremenom mijenja kao i njegove preferencije i mogućnosti, te on s vremenom obično zarađuje više, kupuje skuplja vozila ili nekretnine, širi obitelj, ima potrebu za boljom medicinskom skrbi. O problemu lojalnosti osiguranika i praksi koja se primjenjuje pročitajte više u članku Ive Matić...

za članove

Katastrofe bez imena

 

Ovih dana bili smo svjedoci užasnih slika što nam ih prezentiraju TV postaje, radio i tisak, o neočekivanim i neuobičajenim poplavama u Slavoniji. Uništeni usjevi, oštećeni nasadi, demolirane kuće, crknute životinje, zatrovani bunari… Jednom riječju – kaos, čija se šteta već procjenjuje na preko mil...

za članove

Zelena karta osiguranja - potreban i koristan dokument

 

"Našao sam se u vrlo nezgodnoj situaciji…", priča naš čitatelj I.N. u podužem pismu. "U Goriziji sam imao prometnu nezgodu u kojem je sudjelovalo i vozilo talijanske registracije. Pozvali smo policiju, a policajac mi je odmah zatražio zelenu kartu moga vozila, koju – zato što mi je nitko nikada na ...

1 komentar

Izgradnja marke kroz osiguranje od profesionalne odgovornosti

 

Osim nesporne zaštite interesa klijenata i samog poduzetnika, osiguranje od profesionalne odgovornosti vješti će poduzetnici vrlo lako iskoristiti kao odlično sredstvo promidžbe i isticanja među konkurencijom, a zadatak prodajnih agenata je da ih u tome poduče...

za članove

Popravak vozila pod garancijom u neovlaštenom servisu

 

"Može li osiguratelj tražiti da svoje vozilo, koje mi je oštetio njegov osiguranik, popravljam u neovlaštenom servisu?", pita naš čitatelj K.M. Naime, njegovo vozilo marke VW Golf TDI, proizvodnja kraj 2009. g., još pod garancijom, oštećeno je u prometnoj nesreći. Oštećenja su uglavnom na limu (bran...

Generacije X i Y i životno osiguranje

 

Amerikanci pažljivo prate potrošačke trendove svoje populacije. Dosada je većina tržišnih istraživanja bila usmjerena na ponašanje baby boomera to jest ljudi rođenih između 1946. i 1964. godine. Limra International je provela tržišno istraživanje vezano za odnos potrošača prema životnom osiguranju k...

za članove

Nekorektno ponašanje osiguratelja ne prekida zastaru

 

Jedan se oštećenik jada i žali Pravobranitelju osiguranja da mu je osiguratelj X , nakon proteka izvjesnog vremena, odbio isplatiti naknadu štete pozivajući se na to da je "nastupila zastara" i da je "…stoga odštetni zahtjev neosnovan". Priznaje da je navedeno vrijeme doista proteklo, ali, kaže "po...

za pretplatnike

Rodnim listom djeteta do bonusa za osiguranje vozila

 

Ako izvanbračni partneri žive skupa kraće od tri godine, još uvijek postoji šansa dobiti bonus, ali samo ako imaju zajedničko dijete. Ako žele zastupniku dokazati da imaju zajedničko dijete, moraju priložiti presliku rodnog lista djeteta iz kojega je vidljivo da su roditelji djeteta.

za članove

Obvezno osiguranje od automobilske odgovornosti na više godina

 

Iznerviran činjenicom da mu svake godine, neposredno prije isteka registracije motornog vozila i s tim u vezi osiguranja od automobilske odgovornosti, stižu pozivi raznih osiguratelja da s njima sklopi ugovor o osiguranju od automobilske odgovornosti, naš čitatelj K.Š. pita zbog čega naši osiguratel...

za članove

Govorite li hrenglish?

 

Moram priznati da me pismo g. L.K.-a zateklo potpuno nespremnog. U ovoj rubrici uobičajeno govorimo o problemima osiguranja, a L.K. govori o jezičnim problemima. Kakve veze ima jezična problematika s osiguranjem? Doista ima, ne samo u općenitom smislu. Zakon o osiguranju traži da posrednik u osigura...

za pretplatnike

Da, profitabilnost je najbitnija

 

Već godinama na našem osigurateljnom tržištu mjera uspješnosti osiguratelja izražavala se visinom godišnje stope rasta premije i visine premijskog udjela pojedinog društva u ukupnoj premiji ostvarenoj na domaćem osigurateljnom tržištu. Nema intervjua a da se čelnici osiguravajućih društava ne šepure...

za članove

Ipak se kreće…

 

Moć medija, ako se naše žalopojke publiciraju, vrlo je velika i u osiguranju. Priznali to ili ne, odgovornima u osiguravajućim društvima nije svejedno, makar im se ime i ne spomenulo, prepoznati se u krivom svjetlu.

< Noviji članciStariji članci >
Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?