Profil korisnika

Triglav Srbija ostvaruje uspješne rezultate i unaprjeđuje poslovanje

Osiguranje.hr - 8.4.2022.

Triglav Osiguranje a.d.o. Beograd povećalo je ukupnu premiju u 2021. godini za 14 posto u odnosu na prethodnu godinu dostigavši nivo od 69,3 milijuna eura. Premije u životnim osiguranjima porasle su za 3 posto, a u neživotnim osiguranjima 15 posto.

U prvih devet mjeseci 2021. godine, Triglav Osiguranje Beograd, povećalo je svoj tržišni udio na 7,3 posto (u istom periodu 2020. godine iznosilo je 6,9 posto) i zadržalo peto mjesto na visokokoncentriranom srpskom tržištu osiguranja, gdje je prošle godine poslovalo 16 osiguravajućih društava. Rast premije Triglav Osiguranja Beograd bio je veći od rasta srpskog tržišta osiguranja za 7,1 postotnih bodova. 

„Pored izazova koje sa sobom nosi dalja manifestacija pandemije, rast konkurencije i novih rizika, srpska ekonomija i sektor osiguranja u 2021. godini bilježe oporavak. Tržište osiguranja prati kretanje bruto domaćeg proizvoda po prosečnoj stopi rasta premije osiguranja višoj za par postotnih bodova od stope rasta BDP. Dalji rast će u velikoj mjeri zavisiti od stabilnosti makroekonomskih pokazatelja uvjetovanih globalnim promjenama, brzine i kvaliteta sprovođenja procesa digitalizacije usluga. Disperzijom portfelja, digitalizacijom poslovnih procesa i prilagođavanjem poslovnog modela promjenama tržišnih uvjeta i pojavi novih rizika, uspešno osiguravamo prepoznatljivost brenda, stabilan i profitabilan rast tržišnog udjela i stvaramo sigurniju budućnost naših klijenata i zaposlenih.“ – istakao je Dragan Marković, predsjednik Izvršnog odbora Triglav Osiguranja a.d.o. Beograd.

Grupa Triglav zauzima vodeću poziciju u Adria regiji

Grupa Triglav je u 2021. godini povećala ukupne prihode za 10% u odnosu na prethodnu godinu (1,46 milijardi eura), a u njihovom sastavu sa istom stopom rasta povećan je i obujam zaračunate bruto premije (1.353,0 milijuna eura). Uz disciplinirano preuzimanje rizika osiguranja i fokusom na klijentima, Grupa je ostvarila rast premije u sva tri segmenta osiguranja i na svim tržištima. Grupacija zauzima vodeću poziciju u Adria regiji, a na određenim tržištima osiguranja učvrstila je svoju poziciju. Rukovodeći se porukom »Tri vrijednosti. Jedno povjerenje«, jednostavnošću, odgovornošću i pouzdanošću svog poslovanja, dodatno je povećala visok nivo povjerenja i zadovoljstva i svojih klijenata i zaposlenih.

NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

Članak nema komentara.

Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?