Profil korisnika

LAQO slavi prvi rođendan: u godinu dana više od 1,3 milijuna zainteresiranih za digitalno osiguranje

Osiguranje.hr - 6.10.2021.

LAQO, prvo hrvatsko 100% digitalno osiguranje, u svega godinu dana od lansiranja na tržište bilježi odlične rezultate te je pravi hit među korisnicima. Čak 1,3 milijuna korisnika u godinu dana posjetilo je LAQO web kako bi kupili LAQO osiguranje ili saznali više informacija, dok je kalkulator za izračun cijene koristilo više od 350.000 ljudi.  

Podaci unazad godinu dana pokazuju kako je LAQO korisnička služba provela više od 300 tisuća minuta u razgovoru s korisnicima te je na temelju njihovog feedbacka napravljeno više od 500 poboljšanja. LAQO aplikaciju aktivno koristi više od 50% klijenata, te se ona našla u TOP 5 financijskih aplikacija na App Storeu i Play Storeu. Na potpuno digitalni način do sada je riješeno 75% prijavljenih šteta, a najbrže isplaćena šteta je riješena u roku od 17 sati. Rekord u najbrže kupljenoj polici LAQO osiguranja, pak, drži korisnik koji ju je uspio kupiti u samo 52 sekunde.
Prije nekoliko mjeseci lansiran je i jedinstveni program prevencije LaqoPrevent, kojim se korisnike potiče na odgovornije ponašanje u prometu uz pomoć naprednog tehnološkog rješenja telematike. Čak 38% korisnika LAQO aplikacije koristi LaqoPrevent, a prosječna ocjena vozača je 70/100. 

„Za razvoj LAQO osiguranja trebalo nam je 10 mjeseci na čemu je neumorno radio veliki tim naših stručnjaka. Kada pogledamo unazad godinu dana vidimo da smo napravili sjajan posao jer su naši korisnici to itekako prepoznali i nagradili. LAQO trenutno nudi potpuno digitalno ugovaranje Obveznog i Kasko auto osiguranja, a u sljedećim fazama u planu je i uvođenje drugih vrsta osiguranja“, ističe Ana Zovko, direktorica Sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.

Povodom prvog rođendana LAQO je pripremio niz poklona i pogodnosti za svoje postojeće i buduće korisnike koji do 15. listopada prilikom kupovine osiguranja mogu birati između: poklon bona od 150 kn na ukupnu cijenu police, plišane igračke Pavle Pauq, Crodux poklon bona za gorivo i mnogih drugih pogodnosti. Uz kupnju police osiguranja, korisnici dobivaju i 50% bonusa, 5% popusta na jednokratno plaćanje te 20% popusta na Kasko uz Obvezno osiguranje.

Croatia osiguranje, tržišni i digitalni lider na području osiguranja koji posluje u sastavu Adris grupe, lansiralo je LAQO u listopadu 2020. godine, čime se Hrvatska pridružila malom broju europskih zemalja s ovakvom vrstom osiguranja. LAQO, koje je prošle godine prema ocjenama stručnjaka proglašeno TECH inovacijom, može se pohvaliti i nizom nagrada i priznanja, među kojima se posebno ističe ona za najbolje korisničko iskustvo. 


NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

  1. alfa_147

    8.2.2022. u 23:45
    Poštovani,
    aplikacija ima velike probleme kod prijave štete - tj. dobivanja POTVRDE za IZVID ŠTETE - apsolutno ne rade funkcije postavljanja slika.
    Punih 4 sata pokušaja stavljanja slika ( otvaranja novih prozora), gašenja paljenja, spremanja u posebi folder ... ništa.
    Link preko mobitela također neuspješan, pa direktno slikanje po uputama je apsolutno nemoguće.

    Na kraju poslano jedva nekako ( ne sve slike), loše zamišljeno .. previše slika, (te slike broj šasije, broja prijeđenih kilometara) - samo za prijavu.
    Dakle, samo problemi za onoga tko prijavljuje štetu, a aplikacija svakako treba novu doradu i za to.
    A možda je samo prodaja polica - ipak osnovna funkcija koja je najvažnija, a za ostvarenje štete koga briga...
  2. java

    7.10.2021. u 15:31
    Jedino što je digitalno kod tog osiguranja je da dobijete link za plaćanje premije i stog trena ste ostali bez novca na računu. Kad treba poslati slike auta ta aplikacija je odradila posao od trečeg pokušaja. Kad sam trebao prijaviti malu šetetu, cca 500 Eura, prijava ne prolazi, na aplikaciju, tri puta ništa, nego dodatno sam morao zvati telefonom, a to se i dodatno plaća da dobijem e-mail adresu na koju sam prijavio štetu. Obračun štete je čista katastrofa,( kaže da će mo zakitati oštečenje na limu i pofarbati ( bez da se boja zapeče u klima komori, jer to je preskupi popravak i slično. ) Dva puta sam prigovarao ali odgovora nisam dobio.
    Pouka - izbjegavati to osiguranje, jer tu vrijedi osnovno pravilo koje glasi: svaka polica je dobra DO PRVE ŠTETE.
    Tužna priča, ima toga još lošega ali i ovo je previše.
Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?