Profil korisnika

UNIQA Osiguranje bilježi kontinuiran rast u 2021. godini

Osiguranje.hr - 29.7.2021.

I pored nepredvidivih izazova pandemije s kojima se stanovništvo BiH susrelo u proteklom periodu, službeni podaci Agencije za nadzor osiguranja FBiH pokazuju trend rasta tržišta osiguranja u Bosni i Hercegovini.

UNIQA Osiguranje d.d. Sarajevo je u proteklih šest mjeseci ostvarilo rast od 19,7 % i ukupnu premiju od 35,7 mil. KM čime zauzima 1. poziciju na tržištu osiguranja prema ukupno realiziranoj premiji .Najveći rast je ostvaren po osnovu proizvoda životnog osiguranja od 27,7% što je istovremeno i potvrda liderske pozicije UNIQA Osiguranja u oblasti životnog osiguranja. Pored rasta u segmentu životnog osiguranja, značajan  porast od 10% bilježe i sve ostale vrste neživotnog osiguranja tj. osiguranje imovine, dobrovoljno zdravstveno osiguranje i osiguranje motornih vozila.   

Navedenim rezultatima i trenutnoj liderskoj poziciji na tržištu osiguranja u BiH prethodilo je više značajnih projekata, a sve s ciljem unaprjeđenja usluge prema klijentima. Godina je počela implementacijom nove strategije na nivou UNIQA Grupe i internom reorganizacijom s većim fokusom na digitalizaciju poslovanja, a sve u skladu s novim potrebama tržišta i izazovima pandemije. Uz prethodno aplicirane projekte, koji omogućavaju klijentima ugovaranje polisa, plaćanje  i naplatu odštetnih zahtjeva putem online aplikacije, u ovom periodu je implementiran novi portal za klijente Moja UNIQA koji  omogućava  klijentima jednostavan uvid u prethodne i trenutno aktivne police, brzu online prijavu štete, pregled statusa odštetnih zahtjeva kao i stanje dužne premije.

Senada Olević, direktorica UNIQA Osiguranja u Bosni i Hercegovini daje svoj osvrt na ostvarene rezultate.

„Poslovna 2021. god. je počela vrlo dinamično za UNIQA Osiguranje. Provodimo u djelo više značajnih projekata koji unapređuju naše poslovanje, a ujedno čine pruženu uslugu efikasnijom i jednostavnijom za korištenje našim klijentima. Pandemija uz negativne i nepredvidive okolnosti,  doprinosi  razvoju svijesti građana u BiH o važnosti osiguranja. Pri tome, klijenti prepoznaju UNIQA Osiguranje kao kvalitetnog partnera u svim životnim okolnostima što se odražava na naš kvalitetan rast i razvoj te motivira nas da zadovoljstvo klijenata uslugom koje je ocijenjeno sa 4,8 * od ukupnih 5* održavamo i podignemo na još viši nivo,“ istakla je Olević.

UNIQA Osiguranje je nositelj nagrade Best Buy Award 2020 kao rezultat ispitivanja javnog mnijenja što  potvrđuje najbolji omjer cijene i kvaliteta kada je riječ o uslugama osiguranja. Kao lider u procesu digitalizacije i online komunikacije UNIQA je napravila značajan iskorak ka pružanju usluge osiguranja u digitalnom načinu poslovanja, kontinuiranom mjerenju zadovoljstva klijenata i kvalitetu usluge.

NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

Članak nema komentara.

Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?