Chubb je lansirao novu digitalnu marku Blink by Chubb koja se fokusira na praktičnost i mogućnosti kako bi udovoljila potrebama i željama za interakcijom mlađih kupaca.
Koristeći API-je, "white label" ponude, widgete i odredišne ??stranice, Chubb će iskoristiti partnerstva s organizacijama u rasponu od insurtecha do maloprodaje kako bi Blink približio masama. Prvi proizvod marke, osobna cyber zaštita, dostupan je danas, pokrivajući niz zamki od cyber iznude do krađe podataka i identiteta i još mnogo toga.
Pokrića su dostupna i na BlinkInsured.com, odredišnoj stranici za novu marku, na kojoj su navedeni proizvodi kao što su naknade za bolovanje, putovanja, uređaji i kućni ljubimci. Međutim, Chubb misli da će imati više uspjeha u svom partnerskom pristupu za većinu prodaja i ne gura fokus izravno na potrošača na samom početku, prema Lauri Bennett, iz Chubba u Sjevernoj Americi.
"Naše je stajalište da je velika prilika biti izravno na pravom mjestu u pravo vrijeme za proizvod osiguranja, pa se stječe dojam da trenutno rješavate potrebu", kaže Bennett. “Partneri također traže proizvode osiguranja kako bi poboljšali odnose sa svojim kupcima. Ako ste tehnološka tvrtka koja se usredotočuje na cyber sigurnost, možda bi bilo prirodno povezati ovu dodatnu opciju. "
Kako se na tržište pojavljuje sve više proizvoda Blink by Chubb, ideja je neprestano vraćati potrošače na pokrića koja su im potrebna kako im se život mijenja.
"Koristili smo fokusne grupe i moderirane intervjue i velike ankete kako bismo razumjeli i naučili što je najvažnije, fokusirajući se na milenijalce, koji nisu vidjeli da osiguranje danas zadovoljava njihove potrebe", kaže ona. "Saznali smo da, iako postoje velike razlike među ovom skupinom, svi su se složili tražiti praktičnost i izravno rješavanje svoje potrebe."
Bennett je dodala da Chubb radi s "nekim vanjskim startupima ne samo za Blink, već Chubb općenito".