Dobro je znati

O voditelju

Poštovani čitatelji,

u ovoj rubrici objavljujemo aktualne tekstove koji se osvrću na svakodnevne osigurateljne dogadjaje, nastojeći kroz kritički stav utjecati na stvaranje osigurateljnog javnog mišljenja, te objašnjenja i odgovore na pitanja naših čitatelja.
Naravno da nije moguće odgvoriti na sve upite koje dobijemo, već ćemo odgovarati na pitanja koje su načelno zanimljiva širem krugu zainteresiranih. Stoga nam se pridružite, pitajte, javljajte, sugerirajte, a za jednostavnija pitanja preporučamo Vam korištenje našeg foruma.

Voditelj rubrike: Prof.dr.sc. Marijan Ćurković

 za članove

Nije svaka nezgoda “nesretan slučaj” u osigurateljnom smislu

Naša čitateljica V.J. žali se da joj je sin, učenik petog razreda, na satu tjelovježbe doživio nezgodu i pri tome slomio nogu, zbog čega je bio na bolovanju 2,5 mjeseca, a da joj osiguratelj X kod kojega škola ima osiguranje učenika od posljedica nesretnog slučaja ne želi isplatiti osigurninu, jer d...

 za članove

Usputno pružanje informacija o osiguranju nije distribucija osiguranja

„...Imam autoradionicu, obavljam mehaničke, limarske i lakirerske poslove, a svojim šleperom pružam i pomoć na cesti u slučaju havarije ili kvara na vozilu. Pri tom poslu u prigodi sam vlasnicima vozila i vozačima preporučiti osiguranje, najčešće kasko i osiguranje vozača i putnika od nesretnog sluč...

 za članove

Bolesti kralježnice nisu nesretan slučaj

„Trpim velike boli zbog lošeg stanja kralježnice. Kako radim kao građevinski radnik i često na skelama, a posao zahtijeva saginjanje, to mi čini veliku bol i ne mogu obavljati poslove na skeli. Javio sam se liječniku radi bolovanja i isti mi je nakon pregleda rekao da imam ishialgiju i da mi je stan...

 za članove

MANJE JE VIŠE - Prekomjerno informiranje osiguranika dovodi do dezinformiranja

Informacije bi trebale biti na korist osiguranicima, a to mogu samo ako se osiguranik s njima upozna prije sklapanja ugovora o osiguranju. Hoće li? Kod svakodnevnih uobičajenih ugovora, zasigurno neće. Osiguranik će se osloniti na ono što mu kaže zastupnik ili broker, dovodeći tako opet u žižu važnost (stručnost, poštenje, savjesnost) prodavatelja...

 za članove

Edukacija distributera

Izvršenje obveze 15 satne godišnje edukacije edukator potvrđuje potvrdom, koju dostavlja HANFA-i, a koja će tu činjenicu evidentirati u registru odgovarajućeg distributera. Distributer koji to ne obavi – bit će brisan iz registra. Posebna (olakšavajuća) odredba...

 za članove

Zakašnjelo plaćanje obroka premije i pravo na isplatu osigurnine

„Imam kasko osiguranje kod osiguratelja X, a na polici osiguranja je navedeno trajanje ugovora od godinu dana, a  plaćanje premije u četiri rate. Zakasnio sam drugu ratu platiti na vrijeme(zakašnjenje trideset pet dana od dospijeća rate). U međuvremenu sam imao nezgodu i štetu, koju mi osigurat...

 za članove

Nasljednici poginulog vozača, koji je sam kriv za nesreću, nemaju pravo na naknadu štete, ali imaju pravo na isplatu osigurnine po ugovoru o osiguranju od posljedica autonezgode

Naš čitatelj M. spori se sa svojom“kolegicom“ o tome da li nasljednici smrtno stradalog vozača, koji je sam kriv za smrt u prometnoj nesreći, imaju pravo na naknadu štete po osiguranju od nezgode temeljem ugovora o tzv. priključnom osiguranju od nezgode sklopljenom u okviru police obveznog osiguranj...

 za članove

Bonus kod obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti može se razlikovati od osiguratelja do osiguratelja

„Moj sin je imao osiguranje AO kod osiguratelja 1. U trajanju od 05.07.2016 – 05.07.2017.g. Tada nije imao nikakav bonus...Onda je produljio osiguranje i dobio 10% bonusa...No, do 11. mjeseca te 2017.g. nije uspio proći tehnički pregled. Popravili smo auto  i 24.11. 2017. htjeli ga registrirati...

 za članove

Vrijedi li mi staro ovlaštenje za obavljanje posredničkih poslova u osiguranju

„Radnik sam kod osiguravajućeg društva x već dvadesetipet godina. Situacija je takva da mi se, u skladu s dobrim kapitalističkim običajem, sprema otkaz radnog odnosa uz otpremninu u cilju tobožnjeg pomlađivanja kadrova. S obzirom da sam još relativno mlad i da mogu raditi, odlučio sam kad dobijem ot...

 za članove

Stanice za tehnički pregled vozila – mjesta distribucije osigurateljnih proizvoda po novoj regulativi

Svima su nam poznati problemi s kojima se susreću vozači u stanicama za tehnički pregled vozila kad je u pitanju osiguranje. Stanice za tehnički pregled vozila su mjesta gdje se obavljaju poslovi od javnog interesa. One su u vlasništvu privatnih osoba i trgovačkih društava, pa tako i (uglavnom) u vl...


Stariji članci >
Profil korisnika
Komentari / Najčitanije
  1. Mnogo ljudi otišlo je iz Zagreba za Uskrs. Jako je puno provala
  2. Zastarjeli tip kočnica ima čak 400.000 automobila u Hrvatskoj
  3. Mjesečno izvješće za ožujak 2019.
  4. Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o rasporedu vrsta rizika po skupinama i vrstama osiguranja odnosno reosiguranja
  5. Allianz Portfolio po sedmi put najbolji mješoviti investicijski fond u Hrvatskoj
  6. Tržišta osiguranja u regiji: Drugi više rasli od Bosne i Hercegovine
  7. Licenciranje – nova rubrika na internetskoj stranici HANFA-e
  8. Zbog zavrzlame sa osiguravajućom kućom teško stradaloj djevojci nikako da sjedne odšteta
  9. Coface preuzeo slovenski SID-PKZ
  10. Krajem 2018. u Hrvatskoj 2,2 milijuna registriranih vozila
Anketa

DOPUNSKO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE BI TREBALO:



Povežite se s nama

Osiguranje Forum

rbrletic | 12.4.2019. 12:58:49
OSIGURANJE OD POSLJEDICE NESRETNOG SLUČAJA
andrea_ | 27.3.2019. 13:26:08
telefonski pozivi stranakama drugih osigurajavajućih kuća
NJ | 23.3.2019. 12:32:20
Odšteta za pješaka
stanimir | 8.12.2018. 06:54:19
Gubitak prava iz osiguranja-tehnička neispravnost vozila