Generali osiguranje je u odnosu na tržište ostvarilo veći porast premije od 26,1% u 2018. godini i povećalo tržišni udio, 7,3% na kraju
2018. godine u usporedbi s 6,3% na kraju 2017. godine. Na 31. prosinca 2018. godine Društvo je bilo rangirano 5. na tržištu uspoređujući osiguravajuće grupe, stoji u izvješću grupe.
U segmentu neživotnih osiguranja Društvo je ostvarilo rast premije od 26,4%. Rast je ostvaren u skoro svim vrstama osiguranja, ali glavni fokus je bio na portfelju motornih vozila te zdravstvenog osiguranja, osiguranja imovine i osiguranja kredita. U segmentu životnih osiguranja u 2018. godini ostvarena je stopa rasta od 25,8%. Glavni faktor rasta je premija realizirana kroz banko kanal ostvarena u tradicionalnim životnim osiguranjima.
Tijekom 2018. godine, osim dugoročnog strateškog partnerstva s Privrednom bankom Zagreb d.d., Društvo je započelo suradnju s Zagrebačkom bankom d.d. kao ekskluzivni partner za osiguranje distribucije kreditnog osiguranja (CPI), koje je generiralo rast u skupini osiguranja kredita.
Prihodi od ugovaratelja (zaračunata bruto premija bez ispravka vrijednosti premije) za svaku pojedinu skupinu osiguranja iznosili su kako slijedi:
Neto kombinirana kvota u segmentu neživotnih osiguranja poboljšana je s 102,8% u 2017. godini na 100,5% u 2018. godini zahvaljujući boljoj neto kvoti šteta (posebno u vrstama osiguranja nezgode i imovine), ističe se u izvješću. Uz stabilni razvoj šteta te aktivnim upravljanjem troškovima, Generali je ostvario dobit prije poreza u iznosu od 17,4 milijuna kuna, u odnosu na 2017. kada je ista iznosila 17,3 milijuna kuna. U usporedbi s prethodnim razdobljem, tehničke pričuve su porasle za 19,2%, a financijska ulaganja za 13,8%. Ukupna imovina se povećala za 17,7% te je na kraju 2018. godine iznosila 2.144,3 milijuna kuna.
Na kraju trećeg mjeseca 2019. Generali je ostvario 18,8 posto višu zaračunatu bruto premiju osiguranja, s tim da je neživot rastao 49,05 posto, a životno osiguranje je imalo 13,57 posto manju premiju.