Oko dvije trećine osiguravajućih društava u SAD-u već koristi umjetnu inteligenciju baziranu na konceptu "virtualnih asistenata", piše Bloomberg, a prema istom istraživanju 85 posto ispitanih izvršnih direktora planira značajno investirati u umjetnu inteligenciju u naredne tri godine.
U SAD-u, veliki igrači kao što su Allstate i Geico već su lansirali virtualne asistente, a kako Google, Apple, Samsung i Amazon potiču takve proizvode to će pomoći u širenju njihove upotrebe u industriji.
Osiguravajuća društva će uložiti oko 90 milijuna dolara na tehnologiji umjetne inteligencije do 2020., prema istraživanju Tata Consultancy Services. Prema istom istraživanju procjene su da će osiguratelji do kraja desetljeća zauzeti četvrto mjesto na tom planu, nakon telekomunikacijske industrije, high tech industrije i bankarstva. Geico, američko društvo u vlasništvu Berkshire Hathaway, koristi virtualnog asistenta za svoju mobilnu aplikaciju pod nazivom "Kate", koja trenutno može pružiti odgovor na bazična pitanja "Koliki je trenutni saldo moje police autoosiguranja?" ili "Kada dospijeva moja iduća rata?".
Postoji prilika za implementacijom umjetne inteligencije u back office transakcijske sustave, prenosi Bloomberg, nadodajući da će to stvoriti potrebu za čišćenjem starijih ili manje fleksibilnih tehnologija.