Očigledno da nije stvar slučaja da je UNIQA osiguranje d.d. Zagreb, dobitnik ovogodišnje zlatne kune ujedno i vodeće osiguravajuće društvo u RH po prirastu bruto premije za 2009. godinu. U godini u kojoj je većina drugih osiguravatelja zabilježila osjetan pad premije, a banko kanali prodaje skoro presahli UNIQA je upravo koristeći te kanale postigla zapažen uspjeh. I dok se većina drugih osiguravatelja bavilo razmišljanjem kako smanjiti troškove UNIQA je zorno pokazala da je baš u dodatnim investiranjem u trenucima krize moguće potaći pozitivna kretanja.
Opredjeljenje za aktivnu borbu za na tržištu postalo je vidljivo već sa prvim vjesnicima krize krajem 2008. godine. Do tog vremena UNIQA se oslanjala pretežno na vlastite prodajne kanale i nije imala razvijenu potrebnu tehnologiju za drugačiji nastup. Postupnim i dobro osmišljenim investicijama krajem 2008. i tijekom 2009. godine UNIQA je razvila i uspostavila tehniku prodaje putem RBA bankarske mreže.
Da uspjeh nije slučajan pokazuje i činjenica da se samo par dana nakon što su stvorene zakonske pretpostavke UNIQA pojavila kao prvi ponuđač ON Line prodaje osiguranja autoodgovornosti, a sukladno novousvojenom protokolu HUO-CVH-MUP putem interneta.
Uspostavu sustava On Line prodaje UNIQA je povjerila već provjerenom poslovnom partneru In cubis d.o.o. iz Rijeke koji je projekt završio u rekordnom roku, te isti intergirao u cjelokupni informacijski sustav UNIQA osiguranja.
Zaključenje osiguranja putem novog ON-line servisa možete obaviti na internet adresi http://pos.uniqa.hr/WebShop/ao/ , pri čemu će se kontrola valjanosti osiguranja automatski provjeriti u trenutku registracije na bilo kojoj stanici tehničkog pregleda u RH, te za tako zaključena osiguranja polica u trenutku registracije nije ni potrebna.