Na posljednjoj sjednici Upravnog vijeća Hanfe doneseno je
rješenje kojim se Groupama osiguranju, odnosno mađarskoj Groupami koja posluje putem svoje podružnice u Hrvatskoj, nalaže poduzimanje niza aktivnosti radi otklanjanja uočenih nepravilnosti u poslovanju.
Hanfa je naložila podružnici mjere koje se odnose na:
- distribuciju kasko osiguranja cestovnih motornih vozila i obveznog osiguranja autoodgovornosti,
- postupak obrade i likvidacije šteta povezanih s navedenim vrstama osiguranja, te
- način postupanja s pritužbama i prigovorima potrošača.
Osim toga, u vezi s prezentacijom identiteta osiguratelja (podružnice) prema potrošačima i razlikovanjem od identiteta društva Groupama osiguranje d.d., Hanfa je naložila izmjenu sadržaja i prikaza internetske stranice. Budući da podružnica i društvo trenutno koriste zajedničku web stranicu, potrebno je osigurati da sadržaj stranice ne stvara nejasnoće kod prosječnog potrošača o identitetu osiguratelja. Sadržajem je potrebno jasno naznačiti razliku kako bi se izbjegao dojam da je riječ o kompozitnom društvu za osiguranje koje istovremeno pruža usluge životnog i neživotnog osiguranja u Hrvatskoj.