Profil korisnika

Hanfi i izvještaji o pritužbama klijenata

Poslovni dnevnik - 24.11.2021.

Društva za upravljanje obveznim mirovinskim fondovima, kao i osiguravatelji, Hanfu će ubuduće morati izvještavati i o prigovorima i pritužbama članova OMFova odnosno klijenata društava za osiguranje. Regulatorna agencija je, naime, na e-savjetovanje uputila pravilnike kojima se propisuju sadržaj, način i rokovi tog izvještavanja.

”Mirovinci” i osiguravatelji te će “raporte” morati podnositi dva puta godišnje; za pritužbe podnesene u prvom polugodištu do kraja rujna, a za one upućene u drugoj polovici godine do kraja ožujka naredne godine. Iznimno, o pritužbama pristiglim tijekom 2021. regulatoru će do kraja prvo kvartala iduće godine podnijeti jedinstveno godišnje izvješće. Prema pravilnikom propisanom obrascu, uz ukupan broj prigovora, izvješće predviđa i navođenje razloga iskazanog nezadovoljstva. U slučaju članova OMF-ova oni su podijeljeni u nekoliko skupina, od općih uvjeta i troškova/naknada do administracije i upravljanja, postupanja društva te (ne)pružanja informacija i transparentnosti. Osiguravatelji će pak u svojim izvješćima morati navesti jesu li pritužbe vezane uz prodaju i distribuciju, upravljanje odštetnim zahtjevima (osnovanost i iznosi, rokovi rješavanja) ili npr. pokrića i isključenja iz ugovora o osiguranju, provizije i troškove, premije, raskide ugovora.

NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

Članak nema komentara.

Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?