Profil korisnika

Allstate: Era rada od kuće donijela veliki skok autoosiguranja "pay per mile"

Osiguranje.hr - 18.4.2021.

Lockdown-ovi zbog Covid-19 koja je zahvatila SAD pokazali su se kao blagodat za noviji proizvod autoosiguranja: pokriće "pay per mile".

Tijekom pandemije, Allstate Corp. zabilježio je porast interesa u svojoj ponudi Milewise, koja omogućava kupcima da plaćaju premiju autoosiguranja samo za vožnje koje stvarno završe, rekao je Glenn Shapiro, predsjednik Allstate-ovih poslova imovinske-osobne odgovornosti. Broj automobila osiguranih putem Milewisea bio je oko šest puta veći u odnosu na 2019. godinu, a postojalo je otprilike četiri puta više polica, od kojih su neka pokrivala više vozila.

Tijekom posljednjih nekoliko godina auto osiguravatelji ostvaruju sve više i više polica koje kupcima omogućuju osiguranje samo za udaljenost koju stvarno prevoze, pružajući alternativu širokim policama koje pokrivaju neograničene kilometre. Tvrtke poput Allstate, četvrtog najvećeg američkog osiguravatelja automobila, i startupovi, uključujući Metromile Inc., pogurali su proširenje te vrste osigurateljnog pokrića.

"Iako je pandemija zasigurno ubrzala taj trend i povećala ga neko vrijeme, također mislim da će postojati element koji će potrajati", rekao je Shapiro u intervjuu. "Postojao je stvarno dobar poslovni slučaj za pretpandemiju s plaćanjem po milji, a bit će i postpandemije."

Iako je većina nedavnog interesa za Allstate-ov program plaćanja po milji došla od novih kupaca, neki su se postojeći klijenti prebacili dok su smanjivali vožnju, rekao je Shapiro. Ponuda osiguravatelja Milewise, koja se ovog tjedna proširila na Oklahomu i Wisconsin, a sada je ukupno u 19 država, koristi dodatak za praćenje vožnje kupca, osim u nekim novijim vozilima Ford Motor Co. koja imaju ugrađene uređaje koji dijele podatke.

Osiguravatelji automobila prvotno su profitirali prošle godine jer je pandemija prouzročila lockdown-ove u cijeloj zemlji, što je dovelo do gotovo 40% pada vožnje prošlog travnja i ukupnog pada od 13% u 2020. Kompanije, uključujući Allstate, vratile su kupcima neke iznose premije budući da su autoosiguratelji imali pad vožnji, što obično rezultira manjim brojem nesreća.

Budućnost auto osiguranja podrazumijevat će više polica ovoga tipa i telematskih ponuda, koje osiguravajućim društvima omogućuju praćenje ponašanja u vožnji i nagrađivanje boljih i sigurnijih kupaca, izjavio je analitičar Credit Suisse Group AG Mike Zaremski. Iako mogu postojati izazovi s izvršenjem ako osiguravatelji grade odgovarajuću tehnologiju, tvrtke koje je ne usvoje mogu izgubiti dobre kupce, a lošije vozače ostaviti kao klijente, rekao je.

"Pandemija je ubrzala usvajanje plaćanja po milji i telematiku jer puno ljudi shvaća da" ne vozi toliko ", rekao je Zaremski u intervjuu.

NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

Članak nema komentara.

Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?