Profil korisnika

Prodaja osiguranja

O voditelju

Poštovani čitatelji,

prodaja osiguranja je jedan od najzahtjevnijih poslova, a kvalitetan zastupnik osiguranja možete postati samo nakon dugogodišnjeg rada. Iako je napisano puno knjiga o prodaji, nadam se da će ovi savjeti olakšati posao svim novim zastupnicima, a iskusnim osvježiti znanje.

Slobodno nam pišite, pitajte i predlažite koje teme želite da se posebno obrade ili nam pošaljite Vaša iskustva kao zastupnika osiguranja koje ste doživjeli na terenu, a koja bi bila korisna i za ostale čitatelje.

Voditelj rubrike: Dario Kuhar, dipl.ing

za članove

Ulažite u znanje i vještine

 

Osiguranje je djelatnost u kojoj je potrebno stalno stručno usavršavanje ako se želi opstati na tržištu. Posao zastupniika osiguranja takve je prirode da se u njemu neznanje ne može sakriti. Naravno, pretpostavka je da ćete i sa malo znanja uvijek znati više od potencijalnog osiguranika, ali sa takv...

za članove

Pasivna prodaja

 

       Posvetimo se još malo aktivnostima postprodaje, koja nam osim što razvijamo naš odnos s klijentom može pomoći i kod ostvarivanja zacrtanh nam planova. Aktivnostima nakon ugovaranja osiguranja i prve uplate police se nažalost premalo bavimo, a one se itekako važne...

za članove

Lojalni klijenti

 

Sudbina zastupnika osiguranja ovisi o njegovim klijentima i to uglavnom od onih lojalnih klijenata, a možemo ih zvati i "ključni" ili "zlatni" klijenti.  Statistike kažu da klijenti koji imaju samo policu od automobilske odgovornosti nisu lojalni klijenti. Ili barem ne spadaju u ...

za članove

Ne zovite me radi osiguranja

 

Večer je, nakon što ste odgledali dnevnike i čekate da počne neka od tv serija, s kauča vas diže zvonjava telefona. - Zovem iz osiguranja. Jeste li zaposleni? - Ne, ali hvala, nisam zainteresiran. - Dajte mi nekog od ukućana tko je u stalnom radnom odnosu. - Gledajte, trenutačno vam se nitko ne...

za članove

Čestitanje blagdana

 

U zadnje vrijeme popularno je na račun "postojeće krize" početi štedjeti na čestitkama, prigodnim poklonima i sl., ali to vas ne opravdava da kao dobri zastupnici osiguranja ne kontaktirate vaše klijente u ovo blagdansko vrijeme. Bliži se kraj poslovne godine, a to je još jedna izvrsna prigoda da ko...

za članove

Upravljanje vremenom

 

Često kažemo da zastupnici osiguranja nemaju radnog vremena, odnosno da je njihovo radno vrijeme od 0-24 sata, uključujući i subote i nedjelje. No, unatoč tome, podaci o tome kako zastupnici koriste svoje vrijeme su u najmanju ruku "zanimljivi". Naravno, da se sa dobrom pripremom vrijeme može racion...

za članove

Uspješan zastupnik ima dobrog voditelja

 

Iza svakog uspješnog zastupnika osiguranja stoji dobar voditelj ili možda bolje trener ili mentor, a zapravo svaki voditelj mora imati sve te uloge, koje se mijenjaju od situacije do situacije. No, činjenica je da mnoge uspješne osobe, posebno iz svijeta sporta, imaju trenere. Primjerice, R. Federer...

za članove

Potencijalni klijenti!?

 

Temeljni kapital svakog zastupnika osiguranja je njegov popis imena - budućih potencijalnih korisnika polica osiguranja. Dakako, najčeće se započinje od više ili manje bliskih ljudi koje poznajete, s kojima se svakodnevno susrećete, ali i onima koje godinama niste čuli ni vidjeli. Iako sam uvjeren da velika većina zastupnika ima svoje baze podataka iz iskustva znam da još uvijek ima zastupnika koji o tome samo razmišljaju ...

za članove

Vrste i upravljanje prigovorima

 

Postoji više mogućnosti reagiranja na prigovore osiguranika. Osnovno što mora zastupnik učiniti jeste da ostane pribran, da ne pokaže zbunjenost i nesigurnost. Velika većina zastupnika (pogotovo novih) ima problema kako postupati s prigovorima klijenata, jer ih to čini posebice nesigurnima. Pritom, dakako znate, da se ne morate plašiti prigovora, naprotiv, ako klijent prigovara, to znači da pokazuje interes za prezentaciju i da pozorno sluša ...

za članove

Uspješno telefoniranje

 

Jedan od najvećih problema s kojim se susreću svi zastupnici na početku svoje karijere je upravo dogovaranje prodajnih razgovora putem telefona. Već sam spomenuo prije, na samom početku kada iscrpite sve potencijalne klijente iz svog imenika, nema druge nego prihvatiti se telefoniranja. Prije nekoli...

za članove

Servisiranje klijenta

 

Zaključivanjem police osiguranja ne prestaje zastupnikova briga o osiguraniku. Zadnji put sam pisao o važnosti preporuka, a za to je osobito pogodan tzv. godišnji servis. Siguran sam da većina od vas ima automobil i najmanje ga jednom godišnje vozite na servis. Istu stvar trebate činiti i sa svojim ...

za članove

Preporuke

 

Preporuka je jedan od najboljih načina prodaje. Možete si uštediti dosta truda i lakše ćete uspostaviti povjerenje prema potencijalnom osiguraniku kada recimo imate zajedničkog prijatelja ili poznanika koji vas je preporučio. Naravno, prve preporuke ćete bez ikakvih većih problema zatražiti i najvje...

< Noviji članciStariji članci >
Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?