Allianz pojednostavio proizvode i uvjete osiguranja

Osiguranje.hr - 5.2.2019.
Allianz osiguranje predstavilo je novu ponudu proizvoda osiguranja automobila i imovine kojima još jednom uvodi nove industrijske trendove i standarde na hrvatsko tržište. Allianz je svoje proizvode pojednostavio i učinio ih razumljivijim te time i pristupačnijim potrošačima. Osiguranja automobila Moj auto i imovine Moj dom u novoj ponudi prezentirana su jednostavno s vrlo transparentno označenim razlikama između pojedinih paketa, kako bi klijenti lakše odabrali osigurateljna pokrića prema svojim potrebama. Istodobno su i prateći uvjeti osiguranja skraćeni i pojednostavljeni te su pisani jednostavnijim jezikom uz korištenje grafičkih prikaza što ih čini bitno razumljivijim.   

Na ovakav iskorak i približavanje potrošačima Allianz se odlučio potaknut rezultatima sveobuhvatnog istraživanja provedenog na 5000 ispitanika u regiji, koje je potvrdilo da su klijentima proizvodi osiguranja, kao i prateći uvjeti osiguranja, u pravilu komplicirani i teško razumljivi. Njih 38% priznalo je da uopće nisu pročitali uvjete osiguranja koji su sastavni dio kupljene police osiguranja jer su im u najvećem broju slučajeva predugački (72%) ili teški za razumjeti (30%).

„I praksa i konkretni podatci o ulaganjima u osiguranje pokazuju da ozbiljno zaostajemo za ostatkom Europe. U prosjeku stanovnik Hrvatske godišnje za osiguranje izdvaja 316 eura, dok se u Europi troši 2030 eura po stanovniku, što je šest puta više. Da bi naši građani počeli više ulagati u osiguranja i u sigurnost vlastite imovine, ali i njih samih te njihovih obitelji, nužno je sustavno raditi na poboljšanju financijske pismenosti naših građana. To je pokazala i anketa koju smo proveli. Uz istovremena nastojanja da se financijska pismenost građana poboljša, a koja moraju podržavati i industrija i regulator, ali i naš obrazovni sustav, u Allianzu smatramo da i mi sami moramo uložiti dodatni napor u približavanje i prilagođavanje osiguravajućih proizvoda potrošačima kako bi oni mogli lakše donositi pouzdane i na informacijama utemeljene odluke o vlastitim ulaganjima u sigurnost. Informirani potrošači koji razumiju proizvode osiguranja i u stanju su prepoznati najbolji odabir za njihove potrebe zajednički su interes Allianza i čitave industrije s jedne strane te samih građana i hrvatskog društva s druge strane“, izjavio je na predstavljaju novog koncepta proizvoda i pristupa klijentima Slaven Dobrić, član Uprave Allianza Zagreb.

Allianzovi klijenti sada će moći ugovoriti osiguranje imovine odnosno osiguranje automobila odabirući jedan od tri odnosno četiri paketa različitih opsega pokrića. Dok osnovni paket sadrži temeljna i najčešće potrebna pokrića, dodatni se paketi nadograđuju novim jasno označenim i objašnjenim dodatnim pokrićima. 






NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

Članak nema komentara.

Profil korisnika
Komentari / Najčitanije
  1. Mnogo ljudi otišlo je iz Zagreba za Uskrs. Jako je puno provala
  2. Zastarjeli tip kočnica ima čak 400.000 automobila u Hrvatskoj
  3. Mjesečno izvješće za ožujak 2019.
  4. Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o rasporedu vrsta rizika po skupinama i vrstama osiguranja odnosno reosiguranja
  5. Allianz Portfolio po sedmi put najbolji mješoviti investicijski fond u Hrvatskoj
  6. Tržišta osiguranja u regiji: Drugi više rasli od Bosne i Hercegovine
  7. Licenciranje – nova rubrika na internetskoj stranici HANFA-e
  8. Zbog zavrzlame sa osiguravajućom kućom teško stradaloj djevojci nikako da sjedne odšteta
Anketa

DOPUNSKO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE BI TREBALO:



Povežite se s nama

Osiguranje Forum

rbrletic | 12.4.2019. 12:58:49
OSIGURANJE OD POSLJEDICE NESRETNOG SLUČAJA
andrea_ | 27.3.2019. 13:26:08
telefonski pozivi stranakama drugih osigurajavajućih kuća
NJ | 23.3.2019. 12:32:20
Odšteta za pješaka
stanimir | 8.12.2018. 06:54:19
Gubitak prava iz osiguranja-tehnička neispravnost vozila