Profil korisnika

Promidžbene poruke osiguratelja

dr.sc. Marijan Ćurković - 18.1.2018.

Svaki osiguratelj se trudi doprijeti do potrošača (osiguranika) i u tom cilju koristi sva moguća promidžbena sredstva. Jedno od takvih je i bliskost s nekim kartičnim operaterom, uz čiji račun dobivate i promidžbenu poruku. Jedna od takvih je i „Ekskluzivna ponuda X osiguranja za korisnike kartice Y“, koja je zainteresirala i naljutila našeg čitatelja T.Š.

Naravno, prospekt koji nam je poslao čitatelj nije ponuda u osigurateljno-pravnom smislu, unatoč tome što to na prospektu piše, već informacija o mogućnosti osiguranja, kojom se upućuje zainteresiranu osobu da pogleda određenu www. stranicu X osiguratelja, na kojoj će naći više informacija i mogućnost on-line sklapanja ugovora o osiguranju, konkretno osiguranja kućanstva i usluge pomoći u kući. Iz naziva Halo majstore na promidžbenoj kartici ne vidi se što to osiguranje nudi, međutim, osim samog naziva, nudi proizvod osiguranja koji je vrlo sličan proizvodima koje nudi više osiguratelja na hrvatskom tržištu osiguranja. 

Takvi proizvodi počeli su se nuditi već pred nekoliko godina, a predstavljaju pravo osvježenje na tržištu, jer nude nešto što prije nije bilo nuđeno. 

Naime, prijašnje ponašanje osiguratelja bilo je posljedice definicije ugovora o osiguranju iz zakona o obveznim odnosima, koji je kao obvezu osiguratelja predvidio samo isplatu osigurnine (novčana obveza) i ništa drugo. 

Obveza osiguratelja može biti i pružanje neke usluge u naturi, što se upravo prakticira kod ovih osiguranja kao što je Halo majstore. Time su osiguratelji koji to nude korigirali u praksi definiciju ugovora o osiguranju pokrivajući rizik šteta u kućanstvu kod kojih oni šalju majstora i oni ga plaćaju, tako da osiguranik dobiva čistu uslugu u naturi: otklon kvara ili popravak oštećenja. 

Uz to, računajući na masovne ugovore te vrste, premija osiguranja je doista vrlo pristupačna i podnošljiva i osiguranicima s tanjim novčanicima. E, pa što je onda razljutilo našeg čitatelja u toj “ponudi”? 

Iz njegovog govora očito je posjetio www stranicu osiguratelja na koju je u promidžbenoj poruci i upućen, i tamo je – kaže – vidio razne proizvode osiguranja pod “vrlo neozbiljnim nazivima osiguranja koja se uz to prodaju na rasprodaji, kao roba u dućanu, i to do 31.12. 2017.g... Nazivi kao Vita, lavlje srce, linija života, vizija, stratego, horizont, pahuljica i sl. neozbiljni su i ne odgovaraju ozbiljnosti posla osiguranja i očekivanoj konzervativnoj tradiciji onoga tko ih nudi...”.

Ljutnju na stranu. Bitan je sadržaj, a reklama – što bezveznija to učinkovitija!

NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

Članak nema komentara.

Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?