Promidžbene poruke osiguratelja

dr.sc. Marijan Ćurković - 18.1.2018.
Svaki osiguratelj se trudi doprijeti do potrošača (osiguranika) i u tom cilju koristi sva moguća promidžbena sredstva. Jedno od takvih je i bliskost s nekim kartičnim operaterom, uz čiji račun dobivate i promidžbenu poruku. Jedna od takvih je i „Ekskluzivna ponuda X osiguranja za korisnike kartice Y“, koja je zainteresirala i naljutila našeg čitatelja T.Š.

Naravno, prospekt koji nam je poslao čitatelj nije ponuda u osigurateljno-pravnom smislu, unatoč tome što to na prospektu piše, već informacija o mogućnosti osiguranja, kojom se upućuje zainteresiranu osobu da pogleda određenu www. stranicu X osiguratelja, na kojoj će naći više informacija i mogućnost on-line sklapanja ugovora o osiguranju, konkretno osiguranja kućanstva i usluge pomoći u kući. Iz naziva Halo majstore na promidžbenoj kartici ne vidi se što to osiguranje nudi, međutim, osim samog naziva, nudi proizvod osiguranja koji je vrlo sličan proizvodima koje nudi više osiguratelja na hrvatskom tržištu osiguranja. 

Takvi proizvodi počeli su se nuditi već pred nekoliko godina, a predstavljaju pravo osvježenje na tržištu, jer nude nešto što prije nije bilo nuđeno. 

Naime, prijašnje ponašanje osiguratelja bilo je posljedice definicije ugovora o osiguranju iz zakona o obveznim odnosima, koji je kao obvezu osiguratelja predvidio samo isplatu osigurnine (novčana obveza) i ništa drugo. 

Obveza osiguratelja može biti i pružanje neke usluge u naturi, što se upravo prakticira kod ovih osiguranja kao što je Halo majstore. Time su osiguratelji koji to nude korigirali u praksi definiciju ugovora o osiguranju pokrivajući rizik šteta u kućanstvu kod kojih oni šalju majstora i oni ga plaćaju, tako da osiguranik dobiva čistu uslugu u naturi: otklon kvara ili popravak oštećenja. 

Uz to, računajući na masovne ugovore te vrste, premija osiguranja je doista vrlo pristupačna i podnošljiva i osiguranicima s tanjim novčanicima. E, pa što je onda razljutilo našeg čitatelja u toj “ponudi”? 

Iz njegovog govora očito je posjetio www stranicu osiguratelja na koju je u promidžbenoj poruci i upućen, i tamo je – kaže – vidio razne proizvode osiguranja pod “vrlo neozbiljnim nazivima osiguranja koja se uz to prodaju na rasprodaji, kao roba u dućanu, i to do 31.12. 2017.g... Nazivi kao Vita, lavlje srce, linija života, vizija, stratego, horizont, pahuljica i sl. neozbiljni su i ne odgovaraju ozbiljnosti posla osiguranja i očekivanoj konzervativnoj tradiciji onoga tko ih nudi...”.

Ljutnju na stranu. Bitan je sadržaj, a reklama – što bezveznija to učinkovitija!


NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

Članak nema komentara.

Profil korisnika
Komentari / Najčitanije
  1. Ovo je 100 najmoćnijih ljudi u Hrvatskoj
  2. Pregled osnovnih sigurnosnih pokazatelja za prvih pet mjeseci 2018. u RH
  3. Agencija za osiguranje RS objavila izvještaj: Zarada udvostručena, šteta odnijela 63,7 milijuna KM
  4. Beam - dentalno osiguranje bazirano na IoT planira dodatni rast u SAD-u
  5. VIG: Spajanjem društava u Austriji do vodeće pozicije u životnim osiguranjima
  6. Rizik huliganizma i terorizma diže premije osiguranja za vrijeme trajanja Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji
  7. Obavijest o neslužbenim rezultatima četvrtog (IV.) ispitnog roka u 2018.
  8. Najava: Insurance Innovators Summit 2018
  9. ING i AXA: Digitalno partnerstvo u izgradnji globalne osigurateljne platforme
  10. Kujundžić ne isključuju poskupljenje dopunskog osiguranja
Anketa

DOPUNSKO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE BI TREBALO:



Povežite se s nama

Osiguranje Forum

Sju | 7.5.2018. 09:58:47
Autoguma i kasko osiguranje
Rollande | 23.4.2018. 19:08:38
Ponuda i finansiranje između privatne osobe
vlaja | 16.2.2018. 17:17:14
Osiguranje usjeva i plodova
andrea_ | 14.2.2018. 08:55:10
nalet/udar divljači