Amazon moguće ulazi na tržište osiguranja, a ovaj div e-commerce posla već nudi neke oblike digitalnih usluga povezanih s osiguranjem.
Upućeni u ovu temu govore o mogućnosti da „Alexa“, glasovni asistent, pretražuje osigurateljna pokrića među različitim ponuđačima, i time stvori konkurentsku prijetnju osigurateljnim brokerima. Amazon je već počeo nuditi neke tipove polica za osiguranje i to kroz proizvod Amazon Protect koji predstavlja produženo jamstvo čime se osiguravaju oštećenja, lomovi i krađe. S ovom ponudom, prilikom kupnje uređaja kao što su perilica rublja, mobilni telefoni, tableti, televizije, kuhinjski aparati i drugi elektronički uređaji, kupci odlučuju žele li dodati Amazon Protect u svoju košaricu. No, očekuje se da će Amazon ići iznad ovoga proizvoda, a u prilog tomu idu i saznanja časopisa Insurance Business koji je uočio Internet stranicu „Amazon Insurance“ koji sadrži sekcije za autoosiguranje i zdravstveno osiguranje.
Digital Insurance portal napominje da će, kao odgovor na Amazonove aktivnosti mnogi glavni igrači radije ponuditi suradnju Amazonu, te neće odabrati nadmetanje s njim.