Profil korisnika

Allianz Zagreb - Bruto dobit 100,5 mil. kuna u 2016.

Osiguranje.hr - 25.4.2017.

Allianz Zagreb je i u 2016. godini, koju su obilježile strukturne promjene u upravljanju kompanijom, ponudi proizvoda i odnosima s klijentima, nastavio stabilno i uspješno poslovati te je godinu završio na vodećoj poziciji u životnim osiguranjima. 

U 2016. Allianz je ostvario ukupan bruto premijskim prihod od 1,116 milijardu kuna što je 6,3 posto manje od godine prije. Istodobno je ostvarena bruto dobit u iznosu od 100,5 milijuna kuna, a granica solventnosti, važan pokazatelj kvalitete poslovanja, lani je iznosila 237,5 posto, ističe se u priopćenju.

U životnim osiguranjima Allianz je zabilježio rast premijskog prihoda od 0,7 posto te je istodobno uspješno obranio dugogodišnju lidersku poziciju u ovom tržišnom segmentu. Allianzova premija u životnim osiguranjima u 2016. godini dosegnula je 539,7 milijuna kuna, a tržišni udjel iznosio je 18,5 posto. Ovi izvrsni rezultati ostvareni su uz promjene portfelja životnog osiguranja te prelazak s klasičnih osiguranja na unit linked proizvode. Iako je Allianz s takvom promjenom krenuo prije ostatka tržišta osiguranici su je odlično prihvatili te su ovi proizvodi lani ostvarili udio od 29,4 posto u ukupnoj prodaji životnih osiguranja.

U neživotnim osiguranjima Allianz je u 2016. godini također stabilno poslovao poziciju uz ukupni bruto premijski prihod od 576,4 milijuna kuna. Bolje rezultate u odnosu na tržište ostvario je u segmentima neživotnih osiguranja kao što su osiguranja od odgovornosti, putno zdravstveno osiguranje te Kasko osiguranje. 

Prošlu je godinu u Allianzu obilježio uspješan završetak procesa transformacije njegove prodajne mreže i implementacija poduzetničkog modela. Uz široku podršku Allianza 196 zaposlenika iskoračilo je u poduzetništvo te s kompanijom nastavilo suradnju kroz vlastite agencije.

„Izuzetno smo zadovoljni načinom na koji smo proveli transformaciju prodajne mreže i prvim rezultatima koje takav novi pristup prodaji donosi i Allianzu i našim zastupnicima-poduzetnicima. Ova transformacija korist donosi i našim klijentima jer nam omogućava da se još više usmjerimo na odnose s klijentima, na razumijevanje njihovih potreba i pružanje još kvalitetnije usluge i podrške. Uz uspješnu implementaciju ove značajne promjene u prodaji i lani smo nastavili s procesom digitalizacije poslovanja te uvođenjem inovacija. Zadovoljni smo ukupnim postignutim rezultatima u poslovanju koji su u skladu s našim očekivanjima. Posebno smo zadovoljni što smo u izuzetno konkurentnom okružju i uz zaokret prema unit linked proizvodima zadržali poziciju lidera u životnim osiguranjima. U ovoj godini očekujemo daljnji rast ove vrste proizvoda životnih osiguranja, dok u neživotnim osiguranjima prostor za rast vidimo u kasko osiguranijima“, komentirao je predsjednik Uprave Boris Galić.

AZ obvezni mirovinski fondovi su krajem 2016. godine upravljali s 33,1 milijardom kuna što čini gotovo 40 posto tržišnog udjela u imovini pod upravljanjem obveznih mirovinskih fondova dok AZ dobrovoljno mirovinsko društvo upravlja s nešto više od 1,91 milijardom kuna što čini 54 posto tržišnog udjela u otvorenim dobrovoljnim mirovinskim fondovima.


NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

  1. SAMA

    5.5.2017. u 23:11
    Vječno je pitanje dali imati vlastitu prodajnu mrežu i milijardu kuna prihoda i vanjsku prodajnu mrežu i 200 miliona manje prihoda ali nema troška prodaje.To će se i budućnosti puno tvrtki koje se bave tom vrstom posla zapitati. Oni objektivno rade isto što su i imali jer uvije su imali pribavljče na proviziju sad su samo okrenuli priču i nazvali ih agencijama.
  2. Darac

    28.4.2017. u 16:15
    @Momo -ćutim tremor u tvome glasu kako kaže ugledni DZ
  3. Momo

    27.4.2017. u 21:44
    još se uvjek voze na valu koji ima je stvorila mreža, kad inercija tog vala padne, a past će sasvim sigurno, tek onda se može pričati o rezultatima....ovo čime se sada hvali presjednik uprave, i samom činjenicom da se uopće hvali je prije govor panike i nereda nego stabilnosti i uspješnosti.
  4. Darac

    27.4.2017. u 16:08
    @neutrino - Pršut ne treba reklamu...
  5. neutrino

    25.4.2017. u 13:59
    U 2016. proveli su tzv. transformaciju prodajne mreže(čitaj: smanjenje troškova prodajne mreže) i kao direktnu posljedicu imaju smanjenje ukupne premije 6,3%. Pošto se u članku nisu pohvalili eventualnim rastom ukupne dobiti ,za pretpostaviti je da ovaj potez nije dao pozitivne učinke ni u tom pokazatelju uspješnosti poslovanja.
    Usprkos očiglednom promašaju u odabiru modela prodaje,menadžment kaže kako su "izuzetno zadovoljni".
    Zanimljivo razmišljanje, ali što će reći vlasnici-dioničari?
Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?





Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?